Join the conversation: How to engage marketing-weary consumers with the power of community, dialogue, and partnership
Join the conversation: How to engage marketing-weary consumers with the power of community, dialogue, and partnership/ Joseph Jaffe. -- Hoboken, NJ: John Wiley & Sons, 2007 xix, 300p.; 24cm ISBN 978470137321 1. Business communication . 2. Customer relations. 3. Marketing. 4. Relationship marketing. Dewey Class no. : 658.8343 -- dc 22Call no. : 658.8343 J232 Dữ liệu xếp giá SKN006809 (DHSPKT -- KD -- )
Xin lỗi bạn không thể down load tài liệu này. Bạn có thể xem tài liệu trực tuyến trên website hoặc liên hệ thư viện trường để được hướng dẫn. Cảm ơn bạn đã sử dụng dịch vụ của chúng tôi.
Bạn vui lòng tham khảo thỏa thuận sử dụng của thư viện số.